terima kasih semua

Friday 27 January 2012

jangan terlalu berharap

sebelum ni,hari-hariku memang best..dalam diam tak diam.aku ada kenal seseorang.secara kebetulan lah kan.ada jugak tempat mengadu.you know what i mean?haha..if korang pengguna android phone,tahu la apa itu whatsapp..so,kitorang memanjang la whatsapp.gurau-gurau..cerita macam-macam,kongsi itu ini..then aku rasa fikiran and perasaan macam da blend in..die pun macam dah tau kn.biasalah,instinct kuat..haha..then die pernah cakap "u sanggup tunggu ke" i jawab la "insyaAllah if ada :)" so,jd la perbualan macam biasa.

lama-lama kemudian,1 ari handphone aku tak berdering.mesej apa lagi kan.aku mesej,dia tak reply,aku whatsapp,pun tak reply.then aku call dia.suasana kt tempat dia agak bising jugak "hello,you bz ke?kat mana ni?" dia jawab "i bz ni,kat lua,kat luar." aku pun cakap ok and terus letak phone.so,macam takpelah kan.and terakhir aku whatsapp die "nyte" sampai la hari ni.

facebook dia pun lama dah nampak tak online.twitter pon takda keluar nama dia.kenapa ek?aku bosan-bosan semalam melayan twitter die ada update "ni yang malas nih =..=" aku pun happy la dia online tp senyap dulu,,dia pon post lagi aku pun nampak "im sorry i have to hurt you and say goodbye cause i'm still with him" terkedu tak tibe-tibe macam tu.daripada aku nak berbunga.dah luruh balik.aku bukan jenis melenting.sebab lagipun aku takda bagi harapan tinggi,takda menabur janji.so,takda pape jelah kan?tapi...dalam hati siapa tahu

aku macam simpan angan-angan yang tinggi sorang-sorang.wallpaper gambar dia,simpan jadual kelas kt kampus dia.everything bout her.haha..ala,sakit sekejap je nih.esok-esok elok la kot.apa pun.thanks cause you've made my day.dah lama rasa sayang tak timbul sampai la masa dia datang.warm up je nih maybe..aku tetap lalui hidup macam biasa.chill..jumpa lagi geng..beransur dulu :)


currently with myself only.

my story.not your grandma's diary

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
segala cerita yang tercatat adalah hasil dari aku sendiri,zulfadhli zainudin