terima kasih semua

Friday 3 February 2012

hanya padamu android..blackberry tolak tepi.hehe

hello..agak bosan time cuti.tak balik kampung pun,just duduk rumah sewa.haha..ini nak kongsi satu benda.tapi jangan marah,hanya dari sudut pandangan saya sahaja..peace geng :)


sebab kenapa saya taknak pakai blackberry (my opinion from my view)
-saya tak gemar smartphone keyboard.
-suitable for bussinessman.
-harga boleh tahan, tapi tak banyak application best.
-memang murah, ade bbm.browse intrnet sane sini. tapi 1 hari akan ngundang kecurangan sebab boleh bbm sapa2 for free,bbpin awek itu, pakwe ini.jgn cakap kite boleh tahan sebab manusia takkakn puas :)
sy suka samsung galaxy saya.
-android.
-many application are free.
-member2 pon suke pinjam sebab diorg suka main game (bdk2 pkai bb pon pinjam)
-tidak perlu jailbreak.
-ade gak whatsapp,free text to android,bb n iphone.

-ada viber, tango application, boleh jugak call free, video call free.


some say, we need tools, not toys. blackberry wins. baik pakai nokia 1110.ada torchlight..kebal, jatuh banyak kali takda hal. baru namanya tool.hehe.
sorry if i offended anyone..peace ^^,




just wanna say, my hooby is my drug. just drums. (is that make any sense with my topic? -.-' )


welcome androidians! ;)


my story.not your grandma's diary

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
segala cerita yang tercatat adalah hasil dari aku sendiri,zulfadhli zainudin