terima kasih semua

Saturday 14 January 2012

plan for use the voucher today, but..

ceritanya hari ni nak beli buku pakai voucer 1 malaysia..tapi hampeh..hanya certain things je kedai buku kt borders Times Square boleh digunakan..haih..


lau duit bersusun cmni memeng smart kan?ahaha..


ni la borders dekat Times Square.dalam die macam semut jumpa gula-gula..penuh sokmo -.-'

oleh kerana ape pun tak dapat nak beli..merayau la satu bandar..dengan member aku..nak kenal..ni ha diorang.. :


nizam a.k.a pishang..dia antara sahabat terbaik masa susah senang,nak cari kawan,cari la orang macam dia :)


makhluk bernama fadzludin a.k.a din..aku kagum ngan dia sebab artwork dia dalam bab fotografi sangat mantap and kreatif..ape org cakap,bakat dari lahir..hehe..papepun,ko besfriend aku :)
and lagi sorang nama dia wan tapi aku tak dapat amik pic die sebab kenal gitu-gitu je..hehe..baru jumpa la katakan..member budak rumah din ngan nizam..so,lama-lama nanti ok la.. :) lastly,ade 1 video yang tak dijangkakan si din ni nak sangat di post kan..letak kat fb kang ramai tengok macam ape je..hehe..so,peace geng :)



macam haram jadah je video ni kan din?ahaha..tak pela ko nak sangat aku post jela..bye-bye. :)

my story.not your grandma's diary

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
segala cerita yang tercatat adalah hasil dari aku sendiri,zulfadhli zainudin