terima kasih semua

Thursday 12 January 2012

sedang aku melihat dunia


sedang aku melihat dunia,
terpana aku melihat si dia,
duduk diam berseorangan;
tiada siapa yang teman.

sedang aku melihat dunia,
aku mula rasa gembira,
kami mula berkongsi cerita;
hilang rasa duka,tambah rasa cinta.

sedang aku melihat dunia,
tersenyum aku seketika,
takkan siapa dapat pisahkan kami berdua;
kecuali takdir yang datang dari-NYA.

sedang aku melihat dunia,
si dia datang menyapa,
cinta yang dulu datang semula;
aku senyum,aku rela.

sedang aku melihat dunia,
aku kini sendirian lagi,
hidup tiada penghujungnya;
terus tabah menghadapi.

original by me :)

,

and now i'm still watching


my story.not your grandma's diary

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
segala cerita yang tercatat adalah hasil dari aku sendiri,zulfadhli zainudin