terima kasih semua

Wednesday 11 January 2012

sempurna..

hey there..selamat petang..baru pulang ke rumah yang serba selesa ni.hehe..nk post something..benda dah lama tapi akan diperbaharukan..it is my own acustic songs..hehe..oleh kerana aku tak pandai bermain gitar,aku mintak member aku mainkan..kalau main drum jela aku reti..hehe..so,check it out..lagu untuk siapa?adalah. ;)

ku rasa indah,
apabila terjaga dari lena,
lantas ku buka radio,
mainkan lagu-lagu cinta.

mencari,
sesuatu yang ku tak pasti,
di mana perasaan,
yang slalu ingin dimiliki.

berjalan aku sendiri,
seperti mentari,
mencari sang rembulan.

alangkah indahnya,
bila kita ditemukan,
kita yang merasa..

sempurna,
hariku bila bersamamu,
seindah yang ku impikan pada masa lalu,
harapan,bila ku akan memdekatimu,
ku genggam erat tangan mu,
agar terlepas rinduku yang terbuku.

tak pernah ku rasakan,
perasaan sebegini,
ku ingin kau mengerti,
hatiku kau miliki..

ha,itu la serba sedikit liriknya..if da record,aku akan post entry baru ye..peace geng :)


wish could be you mr.perfect :)

my story.not your grandma's diary

3 comments:

  1. pagi tadi baru je pas dengar lagu ni:)
    n my friend yang dengar lagu ni kate lagu ni best..:)..
    sebb dorg dgr bu nyanyi dlm bilik..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..untunglah..eh nanti lagu ni nak wt cover baru..nanti bo record bo bg dengar yang baru punye ea?hee ^^

      Delete
    2. hehe..bereh2:)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
segala cerita yang tercatat adalah hasil dari aku sendiri,zulfadhli zainudin