terima kasih semua

Tuesday 7 February 2012

jika teringat tentang dikau


since awak bagi saya ni dari dulu sampai la sekarang, bila saya tukar new wallet pun saya tetap letak nama awak.bila saya nak bayar dekat kaunter, ada orang nak usha saya je terus saya bukak wallet, tayangkan nametag awak.haha..awak ada cakap bila da abes sekolah baru kita kenal balik kan, time tu tengok-tengok awak dah ada yang lain, and same goes to me.tapi ianya tak kekal. sekarang masing2 single.cewah..awak ingat saya lagi? walaupin awak sengal, awak cakap saya gila, saya tetap tunggu awak.tapi tak berani nak cakap.haha..slow-slow balik la macam mula-mula kenal.tak tau la camna perasaan awak pulak kan? :)


kalau saya senang hati, saya makan banyak-banyak. nasi goreng biasa, nasi tambah..haha..


aku kan terus menunggu :)


my story.not your grandma's diary

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
segala cerita yang tercatat adalah hasil dari aku sendiri,zulfadhli zainudin